767 arī veicināja point-to-point lidojumu attīstību, izlaižot galvenās lidostas un samazinot nepieciešamību pēc lidojumu savienošanas (pārsēšanās).
Boeing 76711
1995. gada novembrī, pēc tam, kad tika pamesti plāni izveidot mazāku 777 modeli, Boeing atgriezā pie lielāka 767 izveides. Ieteiktais 767-400X bija pamatlidmašīnas 767 otrais pagarinājums. Tas piedāvāja 12 procentu ietilpības palielinājumu salīdzinot ar 767-300, modernizētu pilotu kabīni un interjieru kā arī palielinātu spārnu pletumu. Šo variantu izveidoja priekš Delta Air Lines, kuri vēlējās atjaunot un modernizēt savu novecojošo floti.
/attēlā 767-400 sēdvietu izkārtojums
2000. gadu sakumā Boeing uzsāka darbu pie 7E7 - vidēja izmēra aizvietotāju 767. Vēlāk šo projektu pārsauca par 787 Dreamliner. Un, kaut arī 787 kļuvapar visātrāk pārdotāko lidmašīnu kompānijas vēsturē, tā nepārtrauca 767 ražošanu. 767-300ER tika piedāvāts klientiem, kurus skāra aizkavēšanās 787 ražošanā.
/attēlā 787 dreamliner
767-200/200ER tehniskie dati:
Garums: 48.5 m
Spārnu platums: 47,6 m
Svars: 80t/82t
Maksimālais degvielas daudzums: 63 000l/91 000l
Darbības radiuss: 7 300 km/11 825 km
Maksimālais ātrums: 913 km/h
Nepieciešamais skrejceļa garums: 1 710 m
Sēdvietu skaits: 181 (3 klasu), 224 (2 klasu), 255; iespējams 290 (1 klases)
767-400ER tehniskie dati:
Garums: 61,4 m
Spārnu platums: 51,9 m
Svars: 103 870 kg
Maksimālais degvielas daudzums: 91 000l
Darbības radiuss: 10 415 km
Maksimālais ātrums: 913 km/h
Nepieciešamais skrejceļa garums: 2 896 m
Sēdvietu skaits: 241 (3 klasu), 304 (2 klasu), 375 (1 klases)