atkal tu nepareizi saprati... Nike salīdzināt ar Armani ir tas pats, kas motorlaivu salīdzināt ar gludekli. Šie abi brendi ir katrs no savas sērijas - paredzēti 2 dažādām mērķauditorijām. Tādu nav daudz, kas regulāri pirktu sev treniņtērpus pa simtiem latu, salīdzinājumā ar klasiskā stila apģērbiem. protams, ja rastos pietiekošs pieprasījums pēc tādiem sportatērpiem, parādītos jauns, prestižš brends, kas nodarbotos ar dārgu un "ekskluzīvu" treniņtērpu pārdošanu, ne ar ko diži neatšķiroties no Nike u.t.t. Šajā sfērā ieguldītie miljoni atmaksājas tūkstoškārtīgi. Par tiem specializētajiem veikaliem runājot - viņi neatrodas uz katra stūra, tāpēc šo veikalu uzturēšana ienākumus būtiski neietekmē (tas varbūt tikai tādās trešās attistības valstīs, kā mūsējā, kur ir zema pirktspēja). Īstenībā ir izdevīgi izveidot vienu kārtīgu veikalu uz noteiktu reģionu, nekā vairākus mazus uz katra stūra, jo tad zustu visa šī uzspēlētā atmosfēra, kas rodas iegriežoties šajā lielajā un vienīgajā veikalā, kā arī uzņēmumam būtu lielāki izdevumi par preču transportēšanu, veikalu uzturēšanu utt. Arī Armani preces var atrast veikalos, kuros ir vēl 831235 citas preces. Starp citu tev pašam nešķiet, ka ja piemēram Armani nomestu savas lielās cenas vismaz uz pusi zemāk, brends zaudētu savu prestižu, tikai tāpēc, ka tas ir palicis lēts?