Arī brāļi Horteni, piloti un aviācijs speciālisti, pētīja un studēja apļveida spārnu dizainus, bet viņu darbs praktiski nesaistījās ar nacistisko Vāciju. Viņi pēc kara strādāja ASV valdības labā Vraitfīldas lidlauka apkārtnē, kur izmēģināja savus lidaparātus. Viens no tiem, iespējams, nokrita Rozvelā 1947. gadā - radaru starus absorbējošs spiegu kuģis, kuru gaisā paceļ meteroloģiskam balonam un japāņu FUGO tipam līdzīga sistēma (attēlā).
Neilgi pirms jau saskatāmās sakāves, BMW iznīcināja visus Flugelrads un, iespējams, arī Šrīvera Flugkreisel, kuru testēja tajā pašā rūpnīcā pie Prāgas-Kblejas lidlauka. Dr. Mītes disku projekti varētu būt tikuši sagūstīti, kad Mīte pēc kara devās uz Kanādu, kur strādāja pie ACRO disku dizainiem. Habermolu sagūstīja krievi un viņš strādāja pie krievu disku dizainiem, kamēr Dr. Beluzzo devās atpakaļ uz Itāliju. Šaubergera Repulsīnus arī sagūstīja krievi, taču lielāko daļu no SS Tehniskās nodaļas tehnoloģijām ieguva briti, kuri pēc kara centās strādāt pie AVRO disku izstrādes Kanādā ar ASV palīdzību. Gudrā ASV valdības iefiltrēšanās taktika un finansiālās palīdzības pārtraukšana AVRO britu-kanādiešu projektam ļāva viņiem iegūt tos pašus slēgtā AVRO projekta kanādiešu inženierus, lai tie strādātu pie ASV reaktīvā šķīvīša izstrādes. Ironiski, ka šo komandu vadīja tas pats Dr. Mīte.
Attēlā: Dr. Mītes ASV izstrādātais AVRO