Diemžēl šie piloti ir no Krievijas.
Bet raksts tiešām labs.
Runājot apr 23. viņš rokā tur čeklistu, tas ir tjipa norādēs par to kādā pozīcijā ir jābūt atiecīgajiem rādītājiem un slēdžiem.
22. Nevis tiek pārbaudīta sistēma bet tiek ievadīts ceļojuma maršurts un atskaites punkti caur kuriem ir jāizlido.
++
Gribētu kādreiz pamēģināt, palidot pie stūres lielajai lidmašinai, bet tādu lidmašinu rigas lidostā man neviens neuzticētu. Nu neko, jāgaida kad Latvija kļus par bagātāko valsti eiropā, kļušu par miljonāru un nopirkšu pats sev tādu.
Nu gandrīz tā arī ir, tikai medicīniski nevienu LV netestē, ja slims - tad uz darbu vienkārši nenāc! Katram pilotam ir konkrētas lietas, ko pārbaudīt - piemēram, kapteinis veic lidmašīna vizuālo čeku ejot apgaitā, kamērs otrais pilots iekšā spaida podziņas. Apkalpe pa to laiku čeko lidmasīnu no iekšienes.
Tikai pēc pēdējā laika Krievijā notikušajām avārījām un incidentiem ar lidmašīnām, šķiet, ka tie piloti tur tiešām pusi no šī visa izlaiž un vada lidmašīnas kā tādus privātos žiguļus.
Njaa ja manai omei pateiktu atrast kaut vai podziņu "starts" varu saderēt ka tā lidmašīna nepaceltos vel kādus 2 gadus :D