Moiras jeb trīs likteņi arī bija no Niktes cēlušās dievības. Tās katrai personai piešķīra savu liktenim vai daļu lietu kārtībā. To norāda arī Moiru vārdi: "daļas", "tiesas", "pūri". Vēlāk, kad pie varas nāca jau Zevs, tas tika uzskatīts par likteņa noteicēju, tāpēc Moiras atradās viņa pakļautībā un šis dievs tika dēvēts arī par Zevu Moirigētu.
Pirmā no tām bija Kloto - vērpēja, kura vērpa dzīves pavedienu. Nākamā moira bija Lahese - likteņa, daļas iedalītāja, kura nomērīja likteņa pavedienu. Kā trešā bija Atrope - tā, kuru nevar apiet - jeb likteņa pavediena griezēja. Cilvēkam piedzimstot, Moiras vērpa tā nākamās dzīves pavedienu, sekoja tā soļiem un vadīja tā rīcības sekas pēc dievu noteiktā. Tomēr tas nebija nenovēršams liktenis - Zevs, ja vēlējās, spēja izglābt pat tos, kuri atradās savas dzīves pavediena nogriešanas priekšā. Sākotnēji Moiras bija neatkarīga, augstu stāvoša vara, kas vadīja likteni - pat dievu, un uzraudzīja, lai liktenis pakļautos mūžīgajiem likumiem, netiekot apiets. Sākotnēji tām pakļāvās pat Zevs.
Moiru sabiedrotās bija arī Erīnijas - atriebības dievietes sodīja par nepakļaušanos likumiem un ar Erīniju palīdzību Moiras vadīja likteni saskaņā ar nepieciešamības mēriem.
Moiras tika attēlotas dažādi. Kloto kā jauna meitene, kurai rokās vārpsta vai rullis (likteņa grāmata), Lahese kā sieviete ar zizli, ar kuru viņa norāda uz pasauli, bet Atrope kā vecene ar pergamentu, saules pulksteni, svariem un šķērēm. Citkārt viņas visas attēlotas kā vecas vecenes.