local-stats-pixel fb-conv-api

Japāna un Latvija38

562 5

Ideāli, jau atkal publicēts raksts, kuru es atstāju kā neaktīvu. emotion Kā jau visi zinām, tad 11. martā Japānai, godīgi sakot, bija diezgan lielā, rupji sakot, pakaļā. Varētu likties, ka dzīve tagad tur ir apstājusies un postījumi paliks mūžīgi (ar dažām lietām tā arī būs), taču kā zināms, tad Japāna ir viena no produktīvākajām un tehnoloģijām bagātākajām valstīm pasaulē. Patiesībā daudzi darbinieki ir atgriezušies savās darba vietās, daudzi uzņēmumi ir atsākuši strādāt. Daudzi to sāka jau nākamajā dienā pēc zemestrīces un cunami. Japāna atveseļošanās pat ir piesaistījusi daudzus investorus, tajā skaitā pat amerikānieti Warren Buffett, kas ir viens no bagātākajiem ASV investoriem. Viņš tic, ka pašreiz ir lielisks laiks, lai iesaistītos Japānas naudas tirgū. Taču viena lieta, kas tiešām iekrita acīs, ir redzamais bildē zemāk.

562 5 38 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 38

0/2000

Pirmajā attēlā tas ceļš ir ļoti dlīdzīgs mūsu ceļiem ,taču tomēr tas ceļš ir vieglāk izbraucams. :D

58 5 atbildēt

jā, šito jau lasīju, bet japāņiem NETRŪKST naudas.

38 0 atbildēt

tinu uz leju .. un viss?

23 0 atbildēt

Jūs jau zinat, ka ir ceļi un vietām bedres, bet Latvijā ir bedres un vietām ceļi :D

22 1 atbildēt

tas tāpēc ka jāpaņi nebāž kabatās un ciena viens otru

10 0 atbildēt

Apbrīnojami, ka jau pēc pāris dienām cilvēki par spīti nelaimēm, spēj savest visu kārtībā!emotion

8 0 atbildēt

Viņiem jau tur ir daudz naudas un labi, zinoši strādnieki ar pamatīgu tehniku. Nedrīkst aizmirst vienu aspektu Latvijas cēļu bojājumiem: proti mums ir ziema ar salu tuvu -20°C un ceļus kaisa ar sāls, smilšu un ūdens maisījumu un visa tā padarīšana sabojā cēļu un protams ceļs tiek  lāpīts ar zemas kvalitātes bituma emulsija, šķembu maisījumu. emotion

Lai gan V-pils pusē šoseja E22/A10 ir galda gludumā, bet iebraucot Talsu novadā(atvainojos Talsiešiem) ceļš maigi izsakoties ir drausmīgs. Vēl ceļš Ugāle-Blāzma (liets 1980tajos!! gados) ir tikai ar dažiem ielāpiem.

6 0 atbildēt

šis ceļs pilnīgi noteikti izturēs daudz ilgāk, nekā kurš Latvijas ceļš...

4 0 atbildēt

Tas ir vājprāts, kādi tie ceļi.

Un sakiet paldies - kam? Kuram gan citam - šleseram, kuram vajadzēja lidostu ( nebūsim naivi viņš visu izšeftēja), bet ceļus kā satiksmes ministrs ''Uzmeta''. Paldies, Ainār, paldies! Cerams, ka pats kādreiz tešot pa kādu ārpusRīgas ceļu zobus izsitīsi uz bedrēm! Man bail iedomāties kādi ceļi ir citur, ja jau te, Liepājā (centrā!), bedre pa visu ielu gultas lielumā, a neviens nelāpa...

2 0 atbildēt

Bet tik daudz vēl ko taisīt. Aiiii

2 0 atbildēt

lv: nogaidām vasaru, kaut ko sākam lēnām štukot, pusi naudas sabāžam kabatās

1 0 atbildēt

Viņi ir kā bites! emotion Pat nepajies 10 gadu kad viņi bus pārņēmuši visu pasauli! emotion

1 0 atbildēt

Latvijā bedre nostāv gadu,un neviens negrib aizlāpīt.

0 0 atbildēt

Njām Japāņiem tas ātri izdevās. emotion

0 0 atbildēt

zbisj, žēl, ka LAtvija tā nevar atļauties :[

0 0 atbildēt

Visai vaina gruntsūdens paugstinātais līmenis...+

0 0 atbildēt

man liekas nevis 6, bet 3 dienās šitais tik pardarīts.. un vispār jā, es nebrīnos par to, japāņi ir strādīgi un arī bagāti, kas savstarpēji ir saistīts, reāli tur tu strādā un arī tiec atalgots, te tu vari strādāt cik gribi, bet pelnīt praktiski neko. Viņiem gan ir cilvēki, gan līdzekļi, lai ātri šādas lietas saalbotu. Kgan tas vispār nesalīdzināms ir ar to, kāds pie mums ir līmenis ceļu labošanā- tā bedrīšu lāpīšana ir vnk idiotiska, miksējot dažādus asfaltus, un pat to reti kad izdara

0 0 atbildēt

Paskatijos sākumā bildes un likās ka otrā bilde rāda kāds ceļš bija pirms zemestrīzēm >< 6as dienās Latvijā diez vai nomērtītu tik mazu ceļa gabalu kur nu vēl atjaunotu.

0 0 atbildēt
2. atēlā tur pie vistālākās zaļās zīmes , pa labi no tās , izskatās ka jau kāds barģūrās ielicis.. :D:D
0 0 atbildēt

Ja valsts ir materiāli nodrošināta, tad kāpēc lai nebūtu dažās dienās savesti visi ceļi atkal kārtībā?? Tas pie mums, ceļus labo viena dzrājbrigāde, pa 1.5ls stundā. Kautcik attīstītās valstīs, ceļu uzturēšana ir vesela industrija, un tiek ielikti visi resursi lai ceļš tiktu ātrāk izbūvēts, kā saka, nav ko gumiju vilkt garumā, ātrāk uztaisīs, ātrāk varēs pieslēgties citiem ceļa posmiem. Paskatieties tepat Polijā, uz viena apļa izbūvi, cik daudz tehnikas un darba roku tiek piesaistīti...

0 0 atbildēt