Vespa klubi parādījās visā Eiropā, un līdz 1952. gadam Vespa Club dalībnieku skaits visā pasaulē bija pārsniedzis 50 000.
Līdz 1950. gadu vidum Vespas tika ražotas saskaņā ar licenci Vācijā, Apvienotajā Karalistē, Francijā, Beļģijā un Spānijā; 60. gados tika uzsākta ražošana Indijā, Brazīlijā un Indonēzijā.
Līdz 1956. gadam tika pārdots viens miljons, pēc tam divi miljoni līdz 1960. gadam. Līdz 1960. gadiem Vespa, kas sākotnēji tika iecerēts kā komunālais transportlīdzeklis, simbolizēja brīvību un iztēli, un tas izraisīja turpmāku pārdošanas pieaugumu: līdz 1970. gadam četri miljoni un līdz 80. gadu beigām desmit miljoni.
Neskatoties uz gadu desmitiem, Vespa joprojām ir elegances un praktiskuma simbols. Tās dizains, kas būtībā nav mainījies, turpina piesaistīt cienītājus, un vintage Vespas izsolēs saņem augstas cenas.