Franču dizaineris Žeroms Olivet (Jerome Olivet) radījis konceptuāli jaunu dizainu miljonu iecienītajam dzērienam Coca-Cola. Šī jaunā ietērpa nosaukums "Mystic Bottle".
Franču dizaineris Žeroms Olivet (Jerome Olivet) radījis konceptuāli jaunu dizainu miljonu iecienītajam dzērienam Coca-Cola. Šī jaunā ietērpa nosaukums "Mystic Bottle".
Ticamak, ka bus Limited Editon. Taa kolekcionariem palaidiis paris tukstosu pudeliites
Diezgan kosmiska pudele. Bet lai padzertos, pietiks arī ar lētāku iepakojumu, bet tieši tādu mantu tajā iekšā... dizains garšu nemainīs, cenu gan!
Man liekas ka kolas jauns dizains tīri smuks, bet žēl ka Latvijā tas nekad nebūs un arī kola ar kiršu garšu tikai žēl ka Latvijā tādu neražo,.....
Nu , ja bus tad sakam minet cik maksas si pudelite Kas pateiks viss precizak dabus 1mo vietu:1500 cepumu, 2ro vietu 1000 cepumu, bet par 3so 500 cepumu:D
Tā ir pudele! Es pērku, lai dzertu dzērienu, nevis dēļ pudeles! Ja dēļ kaut kāda "krutā" dizaina man būs jāmaksā vairāk, tad es labāk atsakos no tā un viss. Labi, ka Latvijā par to nav jāuztraucas...