local-stats-pixel fb-conv-api

Lucas di Grassi0

14 2

Sveicināti spokainie un jo īpaši F1 līdzjutēji un interesenti to starpā! Vakar jau apskatījāmies, kā līdz F1 šogad nonācis jaunais Renault pilots Vitālijs Petrovs, šodien kārta citam jauniņajam - Lukass di Grassi, kurš šogad debitēs F1 jaunās Virgin Racing komandas sastāvā. Aiziet!

Lucas Tucci di Grassi pasaulē nāca 1984. gada 11. augustā, Brazīlijā, San Paulu, bet pašlaik apmeties Lielbritānijā, Londonā. Augumā padevies ap 1.81 m un sverot +/- 74 kg :)

Karjeru autosportā sācis ar kartingiem 13 gadu vecumā, savas dzimtās Brazīlijas kartingu sacīkstēs, 2000. gadā viņš jau cīnijās Pasaules kartinga čempionātā Formula A, kur sezonā uzrādīja 5. vietu. Formulu sacensībās Lukass sāka piedalīties 2002. gadā, startējot Brazīlijas Formula Renault - kļuva par vicečempionu. 2003. gadā sasniedzis 18 gadu vecumu Lukass uzsāka startus Dienvidāfrikas (DĀR) Formula 3 čempionātā. Ne viss gāja gludi, un vienā no posmiem Di Grassi piedzīvoja lielu avāriju un vairākus posmus bija spiests izlaist $$$ problēmu dēļ, tomēr par kļuva par vicečempionu arī DĀR F3. Daži posmi togad tika veikti arī F3 Euroseries un 2004. Lukass pilnībā pārcēlās uz Eiropu - startēja Britu F3 čempionātā, izcīnja arī divas uzvaras un kopvērtējumā 8tais. Togad Di Grassi arī kļuva par Renault jaunu braucēju attīstības programmas dalībnieku, kas ļāva nākotnē piedalīties arī Renault F1 testos un cerēt uz vietu pamatsastāvā. 2005. gads tika pavadīts F3 Euroseries Manor komndā, kura F1 šogad debitēs ar Virgin Racing nosaukumu un Di Grassi sastāvā :) Eirosērijās Lukass cīnījās ar nu jau daudzgadīgajiem F1 pilotiem - Luisu Hamiltonu un Adrianu Sutilu, kopvērtējumā izcīnot 3. vietu. Gads nozlēdzās ar uzvaru prestižajās Makao Grand Prix sacīkstēs.

Turpmākos 4 gadus Di Grassi pavadīja soļa attālumā no F1 - GP2 čempionātā. Debijas sezonā vājajā Team Durango komandā spoži rezultāti izpalika - 8 punkti un 17. vieta kopvērtējumā. Tomēr talatns tika pamanīts uun 2007. Lukass tika uzņemts spēcīgās ART Grand Prix vienības sastāvā. Togad viņš aizvadīja sīvu cīņu par čempiontitulu ar savu šīssezonas F1 komadas biedru - Timo Gloku. Veiksmīgāks izrādījās Timo - Di Grassi kļuva par vicečempionu. 2008. Lukass daudz strādāja testos - gan 2008. - 10. gada GP2 formulas attīstīšanas gan Reanult F1 testos un izlaids tā gada GP2 pirmos 3 posmus, taču pārējos startēja Campos Racing sastāvā - 2 uzvaras, 3 otrās un stabili punkti ļāva cīnīties par čempiontitulu, taču tad fināla aplī notlika izširoša avārija un Lukasam nepietkia punktu, lai paņmetu čempi, rezutlātā - trešais kopvērtējumā. 2009. gadā Racing Engineering GP2 komandas sastāvā 1 uzvara un 4 podiumi - atkal 3šais kopvērtējumā aiz diviem citiem F1 jauniņajiem šogad - Niko Hulkenberga un vakar apskatītā Vitālija Petrova.

Taču šogad Lukass Di Grassi jau būs redzams F1 trasēs, jo līgumu ar viņu ir noslēgusi jaunā Manor komanda, kas gan pateicoties sponsorēšanas līgumam tagad nosaukumu mainījusi uz Virgin Racing. Skatīsiemies kā viņiem ies sezonas gaitā, bet pagaidām piedāvāju ielūkoties stopkadros no līdzšinājās Di Grassi karjeras emotion

P.S. Rītdien, 3. februārī 12:00 pēc Latvijas laika Virgin Racing savā interneta mājaslapā prezentēs jauno 2010. gada F1 modeli, Di Grassi izteicies, ka tas būšot izskatīgs un melnā krāsā.

« 1  2  3 »
14 2 0 Ziņot!
Ieteikt: 000
Spoki.lv logo
Spoki.lv

Komentāri 0

0/2000